פרופיל בלגי – קודים של יופי

מאת: ב.י.ע.ד.
טלפון: 04-8413171

ברחבי העולם נפוצים מיני טרנדים ואופנות, אך רק מעטים מהם שורדים לאורך זמן וזוכים לכינוי "קלאסיקה". כזה הוא אותו פרופיל בלגי שנולד בבלגיה, אך חצה גבולות בשל יופיו, חוזקו ועמידותו לאורך שנים.

פרמטרים של יופי ואסתטיקה נחקרים כל העת, במטרה לפצח את אותו סוד קסם נעלם המושך את העין והלב.
לאחר שסימטריה סומנה כחשודה העיקרית, התברר כי גם לאסימטריה יש חלק בבחירות האסתטיות שלנו, כך שהתשובה אינה חד משמעית.

חלונות יפים בתחנת רכבת בלגית
פרופיל בלגי לוקח חלק משמעותי בעיצובם של פתחי הבית כגון דלתות וחלונות. לצד תצורות סימטריות, מורכבים הפרופילים גם בצורות ובצבעים השונים זה מזה.
באופן זה, מתאפשר ביטוי אישי כמו גם התכתבות עם אופיו של הבית בהתאם להלך הרוח של הדיירים, לצד זרימה עם האלמנטים האחרים הקבועים בו.

קו של עיצוב בקו פרקטי

גם לאסוציאציות יש מרכיב חשוב בתפיסת היופי שלנו, משום שאנו לא מנותקים מן העולם הפנימי שלנו ומסביבתנו הקרובה והרחוקה.
אסוציאציות הן גם החומר המזין דעות קדומות, כך שאנשים רבים קושרים בין יופי לחוסר פרקטיות, ובין אסתטיקה לשבריריות.

בכל הנוגע להרכבת פרופיל בלגי בבית, הרי שאין למטענים תרבותיים מסוג זה שום אחיזה במציאות. החומר ממנו עשוי הפרופיל הוא בדרך כלל אלומיניום, המצטיין בדפנות בעלות עובי משמעותי. פרמטרים אלו הם חלק חשוב בעמידותו לאורך זמן, מבלי שייגרע אף פרט מיופיו.
בנוסף, פרופיל בלגי כולל איטום כחלק מהליך ייצורו; הוא כולל רכיבים כגון סיליקון או גומי, ועל כן הוא מבודד היטב את חללי הבית.

חלון בלגי מחולק למשבצות צבעוניות

כל היתרונות בפרופיל אחד

חלק מתהליך ייצור של פרופיל בלגי עובר דרך גלוון חם. בשיטה זו, צובעים את הפרופיל בתהליך אלקטרו סטאטי, המגן עליו מפני חלודה, קילופים או סדקים, ומקנה לו מראה חדש לאורך שנים.
בנוסף, הפרופיל הוא חסכוני בשל מספר היבטים אחרים: תודות לייצורו באופן מודולארי, קודחים בו חורים שנועדו להקל על הרכבתו בפועל, כמו גם לקצר את זמן ההרכבה. כמו כן, כיוון שנקדחו חורים מראש, אין צורך לבצע קידוחים בפרופיל עצמו בעת ההתקנה, נמנעות טעויות, בזבוז יקר וזמן המתנה.

פתרונות עיצוב

כאשר אנו מחפשים אחר דרך למקסם את התאורה הטבעית המגיעה מבחוץ, שימוש בפרופיל בלגי הוא הדרך האידיאלית לכך. הפרופיל מאפשר לכמות נדיבה של אור לחדור פנימה, וניתן אף לשלב מגוון רחב של סגנונות התורמים לתחושה של חלל פתוח ומרווח.

בנוסף, ניתן לבצע בפרופיל בלגי שילובים של מתכת וזכוכית על פי ראות עיניו של המזמין וטעמו האישי, ואף לצבוע אותו בקשת מרהיבה של צבעים. כך, ניתן להעניק לבית כולו אופי ייחודי וקלאסי.
פרופיל בלגי הוא מוצר עמיד, אף על פי כן מעניקים היצרנים שנים רבות של אחריות ושקט נפשי לצרכן. האחריות כוללת את איכותו של הצבע והגנה מפני חלודה.


טלגרם אימייל טוויטר לינקדין פייסבוק וואטסאפ whatsapp



בניית אתריםקידום אתריםHome design ideas
דילוג לתוכן