רוצים לרענן ולעצב את הבית לקראת חג הפסח?

מאת: שלי אוסטרוביאק
טלפון: 050-3755247

פסח מתקרב ואיתו האביב, חג שתמיד מסמל התחדשות, רעננות וניצני פריחה באוויר.
תקופה זו בדרך כלל מתאפיינת בחשק עז ורצון לחדש ולהתחדש בעיקר בביתנו. הצעד הראשון על מנת להשיג מטרה זו ולקבל תחושה נעימה וחדישה, הוא לערוך סדר בבית.

במהלך השנה הבית מתמלא בפריטים, ניירת, בגדים ורהיטים מיותרים. זה הזמן לעצור ולבדוק מה נחוץ לנו באמת, במה נעשה שימוש, מה ניתן לחדש או להפוך לפריט בעל שימוש שונה (כפי שראיתם בכתבות הקודמות שלי) ומה ניתן להעביר הלאה (שכן מה שאינו שימושי לנו יכול להיות אוצר של אדם אחר).

לאחר שביצענו את הצעד הראשון, נוכל להתפנות לשאר הדברים שיעניקו למבצרנו טאצ' עיצובי. הביטוי הראשון לכך הוא צביעת קירות. הסתכלו סביב ונסו להגדיר את סקאלת הצבעים בחלל, אל תפחדו להכניס צבע עוצמתי, במידה כמובן.
נסו להגדיר איזו תחושה הייתם רוצים שהחלל יעורר בכם ועל פי זאת בחרו צבע והגדרה. למשל במידה ואתם רוצים שהחלל יעביר תחושה מרגיעה בחרו בגוונים פסטלים.
אל תפחדו להביע את הצבעים בדוגמאת פסים, צביעה בגוונים שונים עד גובה החלון ועוד.

פסים על הקיר

מדפים מעוצבים

לצבוע את החדר בורוד

לאחר שטיפלנו בקירות הבית, נכניס טאצ' נוסף בעזרת אקססוריז לבית: כריות נוי, וילונות, פרטי נוי ועוד. פריט אביבי במיוחד יכול להיות, סולם במבוק, הסולם מכניס אווירה טבעית ורעננה של אביב והוא בהחלט פריט בעל אופי בחלל. הוא יכול לשמש כמתלה מגבות בחלל הרחצה או לתליית עציצים בחלל הכללי או כל שימוש אחר שעולה בדמיונכם.

סולם במבוק

פריט נוסף שיחדש וירענן את מראה הבית בקלות הוא כרית נוי. כריות הנוי יכולות להכניס לנו צבעוניות ואווירה חגיגית לחלל. אלו לא חייבות להיות כריות חדשות, ניתן ללכת לחנות בדים ולקנות בדים המתאימים בדיוק לאווירה ולריהוט שלנו ולתפור כיסויים חדשים לכריות החדשות. בדים צבעוניים ועליזים, תמיד ירוממו את העיצוב והאווירה בבית ויתנו תחושת התחדשות.

פטיו

והחלק המשלים תמיד, טבעי, מרענן, ריחני, צבעוני ומעוצב תמיד – פרחים. פרחים תמיד מחממים את הלב, את האווירה ומשלימים את העיצוב. זהו הטאצ' האחרון לשינוי שיצרתם.

סלסלת פרחים מעוצבת

לסיכום, עשו סדר ומסרו פריטים ורהיטים שאין לכם צורך בהם ואינם משרתים את החלל שלכם כראוי. לאחר מכן, תכננו את הצעדים וביחרו את הצבעים לחלל, אל תפחדו ליישם אותם בצורה אחרת מה"מקובל".

על פי סקאלת הצבעים שנבחרה, בחרו פריטים משלימים ואקססוריז מתאימים. אל תחששו מצבעים שמחים ועזים, הם שיתנו את האופי המיוחד בביתכם. והכי חשוב, תהנו מהיצירה ותשמרו על חשיבה יצירתית. חג שמח ועליז לכולם!


טלגרם אימייל טוויטר לינקדין פייסבוק וואטסאפ whatsapp



בניית אתריםקידום אתריםHome design ideas
דילוג לתוכן