אל הסלונה ומעבר לו

מאת: ליטל לי דורון

סלונה דל מובילה" שנערך במילאנו הוא האירוע השנתי החשוב ביותר בתחום העיצוב עם דגש מיוחד על עיצוב הבית".

אפשר למצוא שם מהכל. מסכו"ם ועד בית שלם שמועצב בסגנון יפני מעץ מסורתי,
זה גן עדן שנמשך שבוע ימים ומושך אליו משנת 1961 את כל מי שרק מעוניין , שרוצה להציג (במידה ונבחר), להציץ, לרכוש, לקבל השראה, לחיות את זה.

משנות השמונים הצטרף לאירוע אח קטן בשם "פורי סלונה" (fuori salone) או בשפת אימי – "מחוץ לסלון" שמשמעו, אירוע שמארח מעצבים חדשים בתחום, כאלה שטרם הפכו להיות אימפריות. יש בהם חוצפה של מתחילים. הם צעירים והם מרשים לעצמם ללכת אחרי מה שהם מאמינים בו ולא אחרי מה שהלקוחות בדובאי אומרים להם לעצב.

מוכשרים וחדורי אמביציה, מדי שנה המעצבים החדשים של ה"פווריסלונה" מוכחים כל פעם מחדש שהאירוע האמיתי של השנה קורה דווקא רחוק מהמתחם של הכרישים הגדולים. בתוך העיר, מפוזר בחצרות של בתים או בגארג'ים שונים, לא צריך לשלם כסף בכדי להכנס (להבדיל מהסלונה), יש הרבה יותר חבר'ה צעירים ובשנים האחרונות יותר ויותר חברות גדולות כמו קבוצת Poltrona Frau מבינות שלהציג ב"אאוט" זה ה"אין" החדש.
הנה לכם כמה מהדברים שהיה אפשר למצוא שם השנה :

1. SOTOW
חברת סוטו השנה הציגה בשכונת סנט אמברוג'יו ובין השולחות והכסאות שלה היה אפשר למצוא גם את המנורות המקסימות האלה, בצורת יהלום ענק. מבריק ויפה.

מנורה בצורת יהלום

מנורת יהלום תקריב

2. ALCAROL
אלקרול היא חברה חדשה של חבר'ה צעירים מצפון איטליה. השנה הם הציגו את משפחת הרהיטים שלהם שעשוייה מעץ רובר ורזינה.

3.מסגרות מטפסות על הקיר
זוג צעירים איטלקיים הציגו השנה פרוייקט מקסים והוא פשוט מסגרות לתמונות שמתאימות את עצמן לקיר, גם אם מדובר בפינת הקיר או בקיר בעל צורה מעוגלת. טייק א לוק:

מסגרת לתמונה פינתית

עוד תמונה בפינה

מסגרת תמונה עגולה

4. ארץ העיצוב העולה
יש לציין שיפן נתנה עבודה טובה בסיבוב הזה. הם שלטו יפה מאוד בכל תחום עיצובי, מכלי מטבח ועד חיפויים חכמים למשטחי הבית. בין השאר משכו את תשומת ליבי בעיקר שתי מנורות מיוחדות. האחת נראת כמו ברז וכך היא גם עובדת, בעזרת סיבוב הידית שולטים על עוצמת מנורת הלד, לעומת הפרוייקט השני שבו המנורה היא בצורת עמוד דק אך ברגע שמדליקים אותה מתגלה צורת האמיתית.

מנורת לד בצורת ברז מים

5. מקררי Whirpool
המקררים של whirpool השנה היו צבעונים מהרגיל, עם מגוון עצום של עיצובים לבחירת הלקוח.

מקרר Whirpool מעוצב

Whirpool פתוח

שורה תחתונה: מעבר להיותו אירוע בעל חשיבות עצומה לעולם העיצוב, זה פסטיבל אחד גדול, זה לונה פארק של רעיונות אנשים וצבעים מכל העולם. אם לא הספקת השנה, תדאגו להיות שם בשנה הבאה.
גרצייה אד אריוודרצ'י.

תערוכה לעיצוב מקושטת צימחיה


טלגרם אימייל טוויטר לינקדין פייסבוק וואטסאפ whatsapp



בניית אתריםקידום אתריםHome design ideas
דילוג לתוכן