האוצרות החבויים של הבית

מאת: שלי אוסטרוביאק
טלפון: 050-3755247

כולנו חולמים על חלל מעוצב, כזה שישאיר את כולם פעורי פה, חלל שנראה שזה עתה יצא מתוך תמונה מרהיבה מאחד המגזינים הגדולים לעיצוב פנים.

אך לרובנו הרצון נשאר בגדר חלום בגלל תקציב, חשש ומגבלות אחרות.

אך הסוד נמצא בפרטים הקטנים, וברהיטים הנמצאים סביבנו. רבים חושבים שעיצוב חלל דורש רכישה חדשה של כל תכולת הבית, כשלמעשה הפנינים האמיתיות שישדרגו כל חלל, נמצאות הרבה פעמים מתחת לאפנו ממש.

בעיקר עכשיו, בעידן הרטרו, ריהוט ישן יכול להפוך לפריט הכי מעניין, עיצובי וייחודי שיש בבית. כל מה שנחוץ לו, הוא מהפך קטן שיוציא מתוכו את הפוטנציאל החבוי בו. חנויות הרטרו והווינטאג' מלאות בשידות ופריטים שרובנו משליכים מבלי לחשוב פעמיים.

למשל ספת סבתא ישנה, יכולה בקלות להפוך לרהיט עדכני ומעוצב עם ניחוח של נוסטלגיה וזכרונות ילדות.

סולם ישן, יכול להפוך בקלות לספריה מרהיבה. אלו הפריטים שמשלימים את הבית ונותנים לו עומק, אופי והכי חשוב יוצרים תחושה ביתית וחמימה.

בתמונה הבאה ניתן לראות פינת אוכל ישנה ובלויה.
פינת אוכל ישנה

החלטתי לחדש אותה מכיוון שאני אוהבת מאוד את הקווים המודרניים שלה ואת צורתה הייחודית.

בנוסף יש לציין כי זו פינת אוכל עשוייה עץ מלא (פריט יקר ונדיר בימנו).

השולחן והכסאות נשלחו לשיפוץ מקצועי (ניתן לראות כאן את הכסא לפני שיוף ולאחריו). ריפודי הכסאות רועננו על ידי בד עשיר ומיוחד שנבחר בקפידה ובהתאם לאופי החלל.

כסאות עץ לפני שיוף

הבד שנבחר לריפוד

וזוהי התוצאה. ניתן לראות כיצד פינת האוכל העייפה, קיבלה חיים, התאימה את עצמה לחלל החדש וקיבלה אופי מודרני ומרענן, על אף שנותיה. השולחן קיבל טוויסט יצירתי על ידי צביעת המסגרת בצבע שונה והריפוד הנבחר השלים את המראה והקנה ניחוח צעיר ורענן.

כסא אוכל משופץ

פינת אוכל לאחר שיפוץ

אם כך, אפשר לעצב את החלל באופן ייחודי ולקבל פריט מקורי שלא תמצאו בכל מגזין או חלל אחר.

החלום הנכסף נמצא בהישג יד, צריך להסתכל סביב, להעז, לשנות ולהיות יצירתיים. לא תמיד החדש הוא המעוצב ביותר, היפה ביותר והמתאים ביותר.

המתאים ביותר הוא זה שנעשה ונתפר בדיוק על פי מידותינו.


טלגרם אימייל טוויטר לינקדין פייסבוק וואטסאפ whatsapp



בניית אתריםקידום אתריםHome design ideas
דילוג לתוכן